Acasa knalt het jaar in met een frisse visuele identiteit

Projecten ontwikkelen die bijdragen aan een hogere levenskwaliteit. Vandaag, morgen en voor altijd. Die ambitie vormt de kapstok voor het vernieuwde Acasa.

Wanneer alle puzzelstukjes op hun plaats vallen en kleur geven aan de hele buurt. Waar een gebouw niet lukraak neergepoot wordt, maar het totale concept een echo van de lokale noden is. Dan en daar heeft Acasa z'n stempel gedrukt. 

Onze projecten onderscheiden zich door aandacht voor kwalitatieve architectuur en duurzaamheid. Ze worden gedragen door een dynamisch team, dat een passie voor projectontwikkeling deelt en samen bloeiende buurten wil creëren. Om ons geloof in een kleurrijke toekomst, onze menselijke aanpak en onze intussen meer dan twintig jaar ervaring in vooruitstrevende projecten meer in de verf te zetten, vernieuwden we onze visuele identiteit in samenwerking met branding agency MOQO.

What we do today
echoes into the future.

De projecten die we vandaag realiseren, hebben voor lange tijd impact op de omgeving. Als projectontwikkelaar planten wij het zaadje dat de buurt doet herleven. Vanuit die optiek groeide ons rebrandingverhaal. 

Een grafisch echo-effect introduceert een speelse touch op onze website, social media en printdragers. Het gaat samen met een logische evolutie van ons logo: subtiele asymmetrie in het statige font verwijst naar onze eigenwijze kijk en gezonde dosis humor. Een breed pallet aan frisse kleuren brengt onze projecten tot leven.

Frame 1

“Onze nieuwe branding weerspiegelt wie Acasa is. Als projectontwikkelaar en als team.”

Charly Schutte, CEO Acasa

In dit nieuwe jasje en met verschillende woon- en kmo-projecten in de pipeline knallen we 2024 met veel goesting in. Schrijf je in op onze nieuwsbrief om alle Acasa-actua mee te volgen!